کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای خورو بیابانک در بعد از ظهر دوشنبه به ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا آخر این هفته گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جو نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی کمی ابری، در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، ابراز داشت: رفته رفته شاهد افزایش دما در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۳۸ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان است، ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوای خور و بیابانک به ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و بویین میاندشت نیز با ۱۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.