فرماندار اندیمشک گفت: برای کاهش حجم مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستان و ارائه خدمات درمانی مناسب، تمام مراکز درمانی باید در حالت آماده باش باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک ضمن اعلام آماده باش به تمام مراکز درمانی شهرستان در خصوص ارائه خدمات به بیماران کرونایی گفت: در جهت کاهش حجم مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستان و ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران تمام مراکز درمانی شهرستان باید در وضعیت آماده باش باشند.

او در ادامه بیان داشت: ویروس جدید کرونا دلتا بسیار مسری و خطرناک‌تر است و شهروندان اندیمشک باید هشدار‌ها را جدی بگیرند و نکات بهداشتی را دقیق رعایت کنند.

جهانگیری با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۵ هزار نفر در شهرستان واکسیناسیون شده اند افزود: واکسیناسیون گرو‌های سنی هدف با سرعت بسیار خوبی در شهرستان اندیمشک در حال انجام است و مردم اندیمشک همچنان از ماسک استفاده کنند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: ضرورت دارد مردم اندیمشک حتی کسانی که واکسیناسیون شده اند بدون ماسک از منزل خارج نشوند و حتما از ماسک استفاده کنند و گرو‌های سنی ۴۰سال به بالا در اندیمشک که تا کنون واکسن کرونا تزریق نکرده اند هر چه سریعتر جهت تزریق واکسن به مراکز تجمعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان تحت کنترل است گفت: ضرورت دارد مردم ولایت مدار اندیمشک همچون پیک‌های گذشته کرونا با ستاد کرونا و کادر درمان همکاری لازم را داشته باشند تا دچار کمبودی در حوزه درمان نشویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.