سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت نقل و انتقالات آبی پوشان اظهار کرد: در دو روز گذشته من با چند بازیکن مورد نظر مذاکرات فنی را انجام دادم و باهم به توافق رسیدیم. این بازیکنان از دوشنبه هفته آینده مذاکرات مالی و اصلی را با مددی مدیرعامل استقلال انجام خواهند داد تا به تیم اضافه شوند. البته بازیکنان داخلی و خارجی دیگری هم احتمال دارد به استقلال بپیوندند و مذاکرات ما با آن‌ها ادامه دارد.

او ادامه داد: من امروز چندین مرتبه با باشگاه و مددی درباره امور نقل و انتقالات صحبت کردم و باهم در تماس هستیم. به من گفته‌اند که در حال مذاکره هستند. برای تمدید قرارداد چند بازیکن لازم است که منابع مالی تامین شود که امیدواریم تا اوایل هفته با کمک حامی مالی باشگاه این مسائل حل شود.

سرمربی استقلال درباره اختلاف نظر‌ها میان خود و حامی مالی باشگاه گفت: من با هیچ کس مشکل شخصی ندارم. اگر هم بحثی بوده بر سر منافع استقلال است. من در اولین مصاحبه‌ام بعد از بازگشت از عربستان گفتم که حامی مالی به تعهداتش عمل کرده، اما بعدا اتفاقاتی افتاد که باعث شد، از کم کاری بگویم. این وسط عده‌ای هم شیطنت کردند. الان زمانی نیست که ما بخواهیم درباره کدورت‌ها حرف بزنیم. سرنوشت تمام فصل در همین روز‌ها مشخص می‌شود. برای بستن یک تیم خوب همه باید از خودگذشتگی داشته باشیم.

مجیدی درباره سفر خود به کشور امارات گفت: من ظرف یکی، دو روز آینده به تهران برمی‌گردم. مدام با تهران و همکارانم در تیم و باشگاه در تماس هستم. سفر من کاری هم بوده و به مسائل استقلال مربوط می‌شود، اما صلاح نیست که فعلا درباره‌اش توضیح بدهم.

او درباره پیوستن سجاد شهباززاده، امید سینک، وحید محمدزاده، فلاح‌زاده، محمدی‌مهر و میثم تیموری به استقلال بیان کرد: تمام بازیکنانی که نام بردید، از بهترین‌های لیگ ما هستند و حتما خواهان زیادی دارند، اما تا این لحظه در لیست من قرار ندارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار