حسن زاده گفت: تیم ما هر هفته به لحاظ فنی و بدنی رو به ارتقاء است.

حسن زاده سرمربی تیم سن ایچ ساوه در حاشیه میزبانی این تیم از مس سونگون گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تیم ما هر هفته به لحاظ فنی و بدنی رو به ارتقاست و امروز بازی ما به مراتب فنی‌تر و روان‌تر از بازی مقابل مس بود که امیدوارم با این پیروزی به لحاظ روحی و فنی شرایط بهتری داشته باشیم.

حسن زاده افزود: پیش بینی ما از بازی یک رقابت پرفشاری بود که با همدلی و همراهی اعضای تیم، جانانه از دروازه دفاع کردیم و این برد شیرین و کسب سه امتیاز بی شک ثمره تلاش اعضای تیم در این رقابت بود.

او اضافه کرد: با تلاش و پتانسیل بازیکنان؛ معتقدم که در انتهای فصل با حمایت مدیران مجموعه‌ی سن ایچ و حمایت رسانه ها؛ جایگاه در خور شان مردم این خطه را کسب می‌کنیم.

بی غم سرمربی تیم مس سونگون هم در خصوص این بازی گفت: از لحاظ فنی بازی خوبی را شاهد بودیم و تیم سن ایچ با زدن تک گل مسابقه؛ طبیعتا باید رو به عقب می‌رفتند و ما هم برای گل زدن به میدان آمده بودیم.

بی غم افزود: در خصوص داوری هم گفت: به لحاظ حضور ناظر داوران با توجه به اعتراضات فراوان در مسابقه؛ اظهار نظری نمی‌کنم.

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، سن‌ایچ ساوه در خانه پذیرای مس سونگون بود و با تک گل مجید خزایی در نیمه اول؛ توانست ۳ امتیاز این بازی را کسب کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.