شهردار بروجن گفت: بازنگری طرح جامع این شهر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری مصوب شده است و در انتظار مصوبه شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمزه‌علی ولییان شهردار بروجن در نشست مطبوعاتی شهردار و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن با خبرنگاران اظهار داشت: بازنگری طرح جامع این شهر در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری مصوب شده است و در انتظار مصوبه شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران قرار دارد.

او افزود: مدت قانونی طرح جامع این شهر در سال ۱۳۹۲ به پایان رسیده بود.


بیشتر بخوانید


ولییان اضافه کرد: از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ هیچ اقدامی برای بازنگری طرح جامع شهر بروجن نشده بود، اما با پیگیری‌های شهرداری از سال ۱۳۹۸ بازنگری این طرح در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از تصویب بازنگری طرح جامع شهر بروجن در شورای‌عالی معماری و شهرسازی، روند توسعه این شهر تسریع خواهد شد.

ولییان گفت: خبرنگاران با انتقاد‌های سازنده، نقد منصفانه و انعکاس مطالبه‌های مردم، مسوولان مدیریت شهری را برای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان یاری کنند.

سعید کُردیان رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن نیز گفت: خبرنگاران دیده‌بانان خط مقدم مطالبات اجتماعی مردم هستند.

او افزود: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی مرتبط با تسریع در روند توسعه این شهر به کمک و همراهی رسانه‌ها نیاز دارند.

کُردیان اضافه کرد: امید است با اعلام مطالبات عمومی شهروندان به مدیریت شهری رسانه‌ها، مجموعه مدیریت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجن بتوانند زمینه افزایش رضایت‌مندی عمومی در بخش‌های مختلف را فراهم کنند.

رضا قدمی سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن نیز گفت: اعضای این شورا براساس نظر متخصصان و طبق خِرَد جمعی فعالیت می‌کنند.

او تاکید کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن همچنین از توان رسانه‌ها برای تحقق خواسته‌های شهروندان بهره‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار