مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: حسینیه کتاب با شعار یا حسین (ع)، زیر علمت کتاب می‌خوانم؛ با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی همزمان با آئین اذن عزا از حضرت امام رضا (ع)، حسینیه کتاب را با شعار یا حسین (ع)، زیر علمت کتاب می‌خوانم؛ را در خراسان رضوی راه‌اندازی کرد و گفت: این حسینیه به همت هیئت کتابداران عزادار و کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان باشکوه‌تر و موُثرتر از سال پیش برگزار شده است.

او افزود: هدف از انتخاب شعار "یاحسین (ع)، زیر علمت کتاب می‌خوانم" این است که بتوانیم به پشتوانه این ایام، با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در زیر علم حضرت سیدالشهدا (ع)، برنامه‌هایی اجرا کنیم که مورد رضای پروردگار عالم و مورد توجه حضرت ولیعصر (عج) قرار بگیرد.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌های تولیدی حسینیه کتاب در دهه اول محرم هر شب ساعت ۲۱ از طریق پلتفرم اسکای روم ِاداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khrpl/mashadpl پخش می‌شود که بخش‌هایی از این برنامه نیز توسط برنامه هفت اقلیمِ رادیو فرهنگ در ساعت ۲۰:۳۰ هر شب پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
فرهنگ شهروند کرونایی رو ترویج بدید..کتابخوانی الان به چه درد میخوره شهروندی که فرهنگ نداره و ماسک نمی زنه