رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۲۱ تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در مسیر انتقال به اراک با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و بازرسان اداره صنعت شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حمید آزادبخت،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار کرد: ارزش ریالی این محموله مرغ زنده سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده که به کشتارگاه برای کشتار منتقل شد.

وی افزود: روزانه ۳۰ تن مرغ گرم به قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان در بروجرد توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: واحد‌های دارای مجوز قطعه بندی مجاز به استفاده از سهمیه مرغ شهرستان نیستند و در صورت تخطی با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
رییس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده اداره صمت برای رفاه حال شهروندان هر گونه قطعه بندی مرغ در واحد‌های سطح شهر (بجز واحد دارای مجوز بسته بندی) ممنوع اعلام شده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
آزادبخت ادامه داد: انتطار می‌رود با توجه به افزایش توزیع مرغ مردم رعایت کرده و از خرید بیش از مصرف خوداری نمایند، زیرا هیچ گونه کمبود مرغی در بروجرد وجود ندارد.
آزادبخت تاکید کرد: طی جلسه‌ای که با کشتارگاه و فروشندگان مرغ کشتار روز در سطح شهرستان برگزار شد قطعه بندی و تیکه کردن به عناوین مختلف اعم از شینسل مرغ و ران و ... ممنوع و در صورت مشاهده شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۲۴ اداره صمت تماس تا در اسرع وقت برخورد صورت گیرد.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
درود