رییس اتاق اصناف لرستان گفت: تحویل مرغ گرم به صورت مستقیم از کشتارگاه به رستوران و غذاخوری‌های فعال در شهرستان خرم‌آباد ممنوع شده است چراکه باید از طریق اتحادیه مربوطه انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، منوچهر اسبکوه،رییس اتاق اصناف لرستان اظهار کرد: باتوجه به ساماندهی رستوران و غذاخوری‌ها و واگذاری امور آن‌ها به اتحادیه مربوطه، این واحد‌ها از این پس سهمیه مرغ روزانه خود را از طریق اتحادیه دریافت خواهند.

وی افزود: مدیران عامل کشتارگاه‌های شهرستان خرم آباد توجه داشته باشند ۷۰ واحد از فهرست توزیع روزانه، فاقد پروانه کسب هستند که اخطار پلمب و پیامک قطع سهمیه برای آن‌ها توسط اتاق اصناف و اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان خرم آباد ارسال شده است.

وی گفت: با توجه به تصمیم کمیته فنی در صورتی که این واحد‌ها نسبت به گرفتن پروانه کسب اقدام نکنند سهمیه آن‌ها از ۲۱ مرداد قطع خواهد شد و کشتارگاه‌ها نیز مجاز به همکاری با آن‌ها نیستند.

تعداد واحد‌های خرده فروشی و عمده فروشی گوشت مرغ دارای پروانه و فعال در خرم آباد به ترتیب ۱۱۵ و ۱۴ واحد است و چهار کشتارگاه فعال نیز در این شهرستان وجود دارد.

۱۰ کشتارگاه طیور در سطح استان فعالیت می‌کنند و به طور میانگین در ۲۴ ساعت، توان کشتار ۲۵۰ تن مرغ را دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.