نویدی خوش برای بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر

سوابق بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر به سایر بیمه ها انتقال می یابد.

اسدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: سوابق صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر به سایر بیمه ها  قابل انتقال است  و افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به کارگزاری های این صندوق در شهرستان ها ، روند نقل و انتقال را انجام دهند.

او با بیان اینکه در استان ۴ هزار و ۸۰۰ خانواربازنشسته داریم، افزود: افراد ۱۸ تا ۵۰ ساله‌ای که تحت پوشش بیمه هستند می‌توانند در صورت استخدام یا شروع کار جدید از مزیت نقل و انتقال سوابق بیمه برخوردار شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر خراسان جنوبی گفت: ۵۲ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار دارند که از این تعداد ۵ هزار نفر بازنشسته شدند و از مزایای بیمه استفاده می‌کنند.

اوبا اشاره به اینکه از سال ۱۳۸۴ جامعه آماری تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر افزایش پیدا کرده است، افزود: این صندوق علاوه بر جامعه مشمول خود که کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند توانسته این ظرفیت را گسترش و زنان خانه دار، صنایع دستی ، میراث فرهنگی ،گردشگری و رانندگان بین شهری را نیز تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار دهد.

اسدی بیان کرد:از این جمعیت افرادی هستند که پرداخت حق بیمه آن‌ها به تاخیر افتاده و دچار انفصال شده لذا خواهشمندیم افراد با قید اولویت به کارگزاری‌ها مراجعه و نسبت به تمدید بیمه خود اقدام کنند.

او بیان کرد: علاوه بر جامعه مشمول تحت بیمه درروستاها، ساکنان شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفرجمعیت نیزمی توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایرقرار بگیرند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: صندوق بیمه ، تحت پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.