مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از امضای ۶ تفاهم نامه همکاری با ذینفعان و شرکای اجتماعی در جهت ارتقای آموزش در هفته ملی مهارت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با ذینفعان و شرکای اجتماعی گفت: امیدواریم امضای این تفاهم نامه‌ها فرصتی برای خدمات رسانی بهتر به مردم استان باشد تا بتوانیم به صورت متمرکز به ارائه خدمات بپردازیم.

او به امضای تفاهم نامه چهار جانبه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، سازمان بسیج سازندگی، دفتر امور روستایی و عشایر و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه با هدف کمک به جامعه عشایر و روستایی و برگزاری اردو‌های جهادی امضا شد.

عرب گفت: تفاهم نامه چهار جانبه دیگری بین معاونت استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ستاد اقامه نماز و اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در هفته ملی مهارت امضا شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: در هفته ملی مهارت یک تفاهم نامه دو جانبه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی امضا شد.

کمالی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت:این دانشگاه تنها دانشگاه نسل چهارم مهارتی است و بیش از ۷۰ درصد آموزش‌ها عملیاتی است و نزدیک به ۷۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز وارد بازار کار شده و شاغل می‌شوند.

عرب از امضای تفاهم نامه دو جانبه دیگری در هفته ملی مهارت خبر داد و تصریح کرد: این تفاهم نامه بین صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستائیان و ادراه کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی امضا شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در پایان این مراسم عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی موازی کاری هاست که برای حل این مشکل سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان تنها متولی آموزش‌های غیر رسمی در کشور، شورای ملی مهارت را در استان شکل دادیم تا این گونه موازی کاری‌ها اتفاق نیفتد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.