مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر تسریع در آزادسازی تسهیلات اقدام ملی مسکن را خواستار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید حیدری بریدی مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در نشست مشترکی با مدیریت شعب بانک مسکن استان تسریع در آزادسازی تسهیلات اقدام ملی مسکن و افزایش سقف تسهیلات طرح ۶۸ واحدی شهرستان دیر را خواستار شد.

او با قدردانی از همکاری‌های موثر این بانک در اجرای طرح‌های مسکن شهری و روستایی در استان افزود: با همراهی و همدلی صورت گرفته تلاش خواهیم کرد در بخش مسکن نیاز مردم استان را تأمین کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که در استان بوشهر این نهاد هم اکنون در شهر‌های بنک، دیر، خورموج، دیلم، اهرم و عالیشهر در حال ساخت ۵۴۹ واحد مسکونی است.

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر نیز تاکید کرد: برای همکاری با بنیاد مسکن در بخش‌های مسکن شهری و روستایی آمادگی کامل داریم و امیدواریم با پرداخت به موقع تسهیلات برای شتاب بخشیدن در اجرا و تکمیل طرح‌ها گام برداریم.


بیشتر بخوانید


در این نشست مقرر شد بانک مسکن تسهیلات پرداخت شده در شُنبه شهرستان دشتی و شهرستان دشتستان را بررسی کند و برای پیشبرد و تسریع در روند اجرای طرح‌ها اقدام لازم را صورت گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.