سرپرست تیم ملی والیبال گفت: معروف، موسوی و غفور، چون در لیگ ملت‌ها و المپیک بوده اند، خسته هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال گفت: عبادی پور، مجرد، صابر کاظمی، میلاد صالحی و جواد کریمی از تیم المپیک به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند.

وی درباره سرمربی تیم ملی اظهار کرد: عطایی مثل یک میوه رسیده است و همه باید از مربی ایرانی دفاع کنیم. ما با مربی خارجی نتیجه نگرفتیم و باید به مربی ایرانی افتخار کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره غیبت معروف، موسوی و غفور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این امر به معنای این نیست که آن‌ها را برای همیشه کنار می‌گذاریم. معروف، موسوی و غفور چون در لیگ ملت‌ها و المپیک بوده اند، خسته هستند.

وی تصریح کرد: ان شاءالله با شیب مناسب هدف گذاری ما المپیک پاریس است. همه هدف ما این است که با مربی ایرانی افتخار کسب کنیم.

کارخانه گفت: دیگر نمی‌خواهم در تیم ملی مربیگری کنم. در این مقطع عطایی از من خواست در کنارش باشم و الان از حضورم در تیم ملی خیلی راضی هستم. در تیم ما عبادی پور با ۲۸ سال سن، باتجربه ترین و بردیا سعادت با ۱۹ سال سن، جوانترین بازیکن ما است. مسابقات قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۸ شهریور در ژاپن برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار