باقرزاده، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: ما هنوز نتوانستیم تمام نفرا‌تمان را برای یک مسابقه در اختیار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف باقرزاده، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از شکست ۳ بر یک مقابل سایپا در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی باقی مانده ما تشریفاتی نیست؛ چراکه ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین جایگاه را کسب کنیم. به هر حال بین ما و پیکان، یکی باید رتبه نهم را کسب کند.

او افزود: سایپا امروز با تمام نفرات خود مقابل ما قرار گرفت. در ابتدای فصل هم مصطفی کارخانه گفته بود که اگر هورسان تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، تیم خطرناکی است؛ اما به آخر فصل رسیده‌ایم و ما هنوز نتوانستیم تمام نفرات خود را در اختیار داشته باشیم.

باقرزاده عنوان کرد: برخی از بازیکنان را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشتیم و در ادامه، مصدومیت‌ها کمی کار را برای ما سخت کردند. تیم بسیار از این مسئله آسیب دید، اما خدا را شکر می‌کنم که در نخستین سال حضور خود موفق شدیم سهمیه لیگ برتر را حفظ کنیم و به هدفمان برسیم. امیدوارم در آخرین بازی هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار