جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۰ به ریاست داورزنی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ظهر امروز به ریاست محمد رضا داورزنی و با حضور اعضای هیئت رئیسه در محل دفتر ریاست فدراسیون والیبال برگزار شد. علی‌اصغر مونسان، وحید مرادی، فریبا محمدیان، سید میلاد تقوی، مهدی اسلامی، مهناز شاد دل، ناصر میرفخرایی، مصطفی کارخانه، محمود افشاردوست، مهرداد هاشمی و هوشنگ عشایری حاضرین در این جلسه بودند.

داورزنی در ابتدای جلسه گزارشی از برنامه‌ها و رویداد‌های پیش روی والیبال ایران را ارائه کرد. آخرین وضعیت تیم ملی مردان در لیگ ملت‌ها به میزبانی ایتالیا، تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، تیم ملی بانوان و موفقیت اخیر ایران در کسب سه کرسی بین‌المللی با رای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی از موضوعات مطرح‌ شده در سخنان داورزنی بود.

تبادل و گفت و گو پیرامون اصلاح آیین‌نامه برگزاری دوره‌های مربیگری، شانزده تیمی شدن لیگ برتر و دسته A و B، ایجاد کمیته امور باشگاه‌ها در هیئت‌های استانی، یکپارچه‌سازی سیستم برگزاری لیگ برتر، بررسی شرایط و مشخصات کلاس‌های داوری در سال ۱۴۰۰، میزان مبلغ ورودیه باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول سری A و B در بخش آقایان و بانوان، طراحی کاپ‌های قهرمانی رویداد‌ها با تلفیقی از نقوش ایرانی و نوین از جمله محور‌های مطرح‌شده در جلسه هیئت رئیسه بود.

در ادامه مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون، گزارش‌های مالی فدراسیون را برای حاضران تشریح کرد. در پایان نشست هر یک از اعضا به ارائه نقطه‌ نظرات و پیشنهادات خود در باب مسائل مطروحه و دیگر مسائل پیرامون والیبال ایران پرداختند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار