رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، از پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ثبت نام مهرماه این مرکز با ۹ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی آغاز شده است.

او افزود: همچنین دو رشته جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به مجموع رشته‌های این مرکز آموزشی اضافه شده است.


بیشتر بخوانید


رضایی اضافه کرد: رشته‌های حقوق ثبتی، مدیریت امور اداری، دستیاری حقوقی امور قضایی، برنامه سازی کامپیوتر و اینترنت و شبکه‌های گسترده در مقطع کاردانی هستند.

او اظهار داشت: خدمات حقوقی ثبت و دفاتر اسناد رسمی، مدیریت دفتری، تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات از رشته‌های مقطع کارشناسی هستند.

رضایی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با بهره گیری از سامانه برخط آموزشی و اختصاصی امجد کلاس‌های درسی را با بهترین کیفیت و بصورت دوطرفه برگزار خواهد کرد.

او گفت: از شرایط ویژه برای دانشجویان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توان به تشکیل کلاس‌ها خارج از وقت اداری برای سهولت شرکت در کلاس، تخفیف ۲۰ درصدی دانشجویان برای ثبت نام و شرکت در دوره‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی، پرداخت بیش از نیمی از شهریه به صورت وام صندوق رفاه دانشجویان و امکان تقسیط شهریه اشاره کرد.

رضایی بیان کرد: علاقمندان بصورت حضوری و اینترنتی می‌توانند در رشته‌های این مرکز ثبت نام کنند.

او گفت: علاقمندان برای ثبت نام حضوری به آدرس شهرکرد، میرآباد غربی، میدان جهاددانشگاهی، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۸۰۶۵۶ و ۳۳۳۸۰۶۶۹ تماس حاصل نمایند.

رضایی ادامه داد: زمان ثبت نام اینترنتی نیمه دوم مردادماه از طریق سامانه سنجش به نشانی WWW.sanjesh.org صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار