برای اجرای طرح شتاب‌دهی به کسب وکار‌های فناورانه در چهارمحال و بختیاری، شش تیم مجوز استقرار در مرکز جهاددانشگاهی استان را دریافت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای طرح شتاب‌دهی به کسب و کار‌های فناورانه جوانان توسط این سازمان برگزار  و  پس از انتشار فراخوان، ۲۳ ایده در سه زمینه «فناوری اطلاعات، گردشگری و کسب وکار بادام» توسط جوانان خلاق ۱۸ تا ۳۵ سال استان، به دبیرخانه طرح ارائه شد.

او افزود: پس از دریافت ایده‌ها، بیش از ۳۰ کارگاه و رویداد در سه مرحله ترویج، نوآوری و شتابدهی برگزار شد که پس از بررسی، داوری و تایید شورای پذیرش و سرمایه‌گذاری مرکز، شش ایده مجوز استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان را دریافت کردند.


بیشتر بخوانید


رضایی اضافه کرد: شش تیم برگزیده به مدت شش ماه از خدمات رایگان مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان از قبیل مشاوره، تیم‌سازی، فضای کار اشتراکی، اینترنت و فضای استراحت برای هدایت ایده به سمت تجاری‌سازی و قابلیت سرمایه‌گذاری استفاده خواهند کرد و پس از تبدیل شدن به هسته‌های فناور پیش رشد به مراکز رشد و پارک‌های علم وفناوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار