استاندار خراسان رضوی گفت: به دنبال تماس تلفنی رئیس جمهوری و پیگیری‌های وزیر بهداشت، هیئتی عالی رتبه برای بررسی وضعیت مشهد در این استان حضور یافته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: رئیس جمهوری روز دوشنبه در تماسی تلفنی دستور ویژه برای رسیدگی به مشکلات و چالش‌های حوزه درمان بیماران کرونایی مشهد و استان خراسان رضوی را صادر کرد.

او افزود: هیئت عالی رتبه وزارت بهداشت تاکنون بازدید‌های میدانی را از مراکز درمانی استان داشته و فردا نیز ۲ تن از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مشهد سفر خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در حال‌حاضر تمام ورودی‌های استان خراسان رضوی بر روی خودرو‌های غیربومی بسته شده است و کسانی که اصرار بر ورود به استان را داشته باشند علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی، بازگردانده خواهند شد.

معتمدیان بیان کرد: قبل از اعمال محدودیت‌ها در هفته حدود هزار و ۳۰۰ پرواز به مشهد انجام می‌شد و روزانه ۷۰ رام قطار و سه هزار دستگاه اتوبوس مسافران را بین دیگر نقاط کشور و مشهد جابه جا می‌کرندد که این میزان اکنون کاهش قابل توجهی یافته است.


او تصریح کرد: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها، تردد‌ها کاهش‌یافته و هم‌اکنون میزان ظرفیت اشغال تخت در هتل‌ها به ۴۰ درصد رسیده است که این میزان در روز‌های آینده کمتر نیز خواهد شد تا بتوان مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهر مشهد را به دست گرفت.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
فقط راه حل تعطیلی کامل مشهد است و اینکه اجازه تردد از درب خانه ممنوع باشد