رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با بیان اینکه هیچ مسجد و حسینیه‌ای در شهرستان طی ایام محرم تعطیل نیست، گفت: مجوز برپایی مراسم‌ها با هماهنگی ستاد ملی کرونا صادر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه هیچ مسجد و حسینیه‌ای در شهرستان طی ایام محرم تعطیل نیست، گفت: مجوز برپایی مراسم‌ها با هماهنگی ستاد ملی کرونا صادر شده است.

او عصر امروز در جلسه ستاد محرم این شهرستان افزود: محافل سوگواری و روضه امام حسین (ع) در مساجد و حسینیه‌های شهرستان شادگان برگزار می‌شود و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه محرم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در تمام مساجد، حسینه‌ها و تکایا از سوی هیئت‌های مذهبی برگزار می‌گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی افزود: همه مساجد، مداحان و سخنرانان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مراسم محرم و صفر را برگزار کنند و از روحانیون، اهل منبر و وعاظ نیز تقاضا داریم توصیه‌های بهداشتی را در راس برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند.

هیچ مسجد و حسینیه ای در ایام محرم تعطیل نیست

مواکب فقط می‌توانند ماسک توزیع کنند

همچنین حجت الاسلام رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان با تاکید بر اینکه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: به هیئت‌ها ابلاغ شده است که باید با فاصله ۶ متر و یک ششم جمعیت در فضا آزاد حضور یابند؛ همچنین مواکب تنها مجوز توزیع ماسک و مواد گند زدا را دارند و هر گونه ارائه مواد غرایی ممنوع است.

هیچ مسجد و حسینیه ای در ایام محرم تعطیل نیست

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.