رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در جلسات متعدد کشوری پیگیر اموری همچون مطالبات و حقوق دانشجویان بوده‌ایم و به این کار ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جواب تجمع دانشجویان اینترن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : انتقاد و اعتراض لازم است، اما باید در نظر داشت که شما ما را در کنار خود بدانید نه در مقابل خود، ما عضو هیات علمی هستیم و افتخار ما همین عضویت، پزشکی و معلمی است نه رییس دانشگاهی.

او گفت : هر زمانی که درخواست نشست اینجانب با دانشجویان یا اعضای هیات علمی از سوی دانشکده‌ها یا گروه‌ها مطرح شده حتما برگزار شده و اگر اینترن‌ها موضوع را به بنده اعلام می‌کردند نیاز به اقدامات بعدی نبود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: نباید به سمت قشری گری که در تمام دنیا منسوخ شده برویم. ما یک تیم هستیم و همه باید به هم احترام بگذاریم و کسی برتری صد درصدی نسبت به دیگر عضو تیم ندارد.

او افزود: پزشکی یک جریان سیال و پویا است که با طی دوره‌های مختلف منجر به پرورش یک پزشک می‌شود و باید این دوره‌ها را با دیگران در احترام متقابل طی کرد.

مرادی ادامه داد: ما دانشجویان را همچون فرزندان خود می‌دانیم و همواره از ارتباط و پیگیری امور آنان خوشحال می‌شویم.

او گفت: طرح موضوعات و تعدد افراد برای طرح مطالبات ممکن است به نتیجه مناسب نرسد، بلکه بهتر است نمایندگان به صورت صنفی معرفی شوند تا پیگیر امور شده، در جلسات مدیران گروه‌ها شرکت نموده و مسائل را از مجرای مشخصی پیگیری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: حضور تمامی مدیران گروه‌ها و مسئولان نشان احترام به دانشجویان است و لازم می‌دانم از بیان متمدنانه شما در این جلسه تشکر کنم.

او گفت: از اینکه در دوره کرونا درگیری شدید در بهداشت و درمان بنده را از نشست‌های مستمر با شما دور کرد ناراحتم، اما پایش‌ها و فعالیت‌های معاونت و دانشکده‌ها را پیگیری کرده ام.

مرادی ادامه داد: مشی رویارویی و تقابلی در این جمع و در مدیریت دانشگاه با دانشجویان نبوده و آنگونه که برداشت می شود همگان از پیگیری امور توسط شما خرسند هستند.

او گفت: مطالبات شما در دانشگاه پیگیری خواهد شد و بخشی از مطالبات عزیزان که نیاز به تصمیم در وزارت بهداشت دارد از سوی دانشگاه به وزارت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.