رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون با توجه به تشدید بحران همه گیری کرونا و نیاز جدی مردم به خدمات بیمارستانی، از نیروهای داوطلب در گروه پرستاری دعوت به همکاری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در پی تشدید بحران همه گیری کرونا در پیک پنجم شیوع ویروس و نیاز جدی مردم به خدمات بیمارستانی از نیروهای داوطلب در گروه پرستاری دعوت می شود مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان استان را در شکست این بحران یاری کنند.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با افزایش و تجهیز تختهای بیمارستانی و بازنگری پروتکلها، امکان بستری و درمان تعداد بیشتری از بیماران را فراهم کرده است، با این حال با کمبود شدید نیروی پرستاری برای مراقبت از بیماران در بخشهای ویژه کرونا مواجه است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: بدین وسیله از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پرستاری که تمایل دارند به صورت داوطلبانه به بیماران کرونایی خدمات رسانی کنند، دعوت می شود از طریق هماهنگی با شماره ۰۹۳۷۶۲۹۹۱۷۶ اداره امورفوق برنامه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اقدام نمایند.

او خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این فراخوان از حق الزحمه و همچنین مدرک مربوطه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بهره مند خواهند شد.

به گفته زئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ برای دانشجویان داوطلب به خدمات رسانی، کلاس‌های آموزشی و آمادگی نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار