بیش از ۱۰۰ نیرو در گروه پرستاری نیاز فوری بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری برای مقابله با بحران کنونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر علی ضامن صالحی فرد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیش از ۱۰۰ نیرو در گروه پرستاری نیاز فوری بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری برای مقابله با بحران کنونی شیوع بیماری در پیک پنجم کرونا است.

او افزود: اکنون همه امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات در بخش‌های مختلف بستری و سرپایی مراکز درمانی و بیمارستان صحرایی مرکز استان چهارمحال و بختیاری بسیج شده است تا خدمات به صورت شایسته به بیماران ارائه شود.


بیشتر بخوانید


دکتر صالحی فرد اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورت عدو رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کاهش هماهنگی و همکاری بین بخشی و یا عدم همراهی مردم در رعایت بهداشت و شرکت در تجمعات و دورهمی‌ها و مراسم گردش ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از بخش‌های بیمارستانی ادغام و جراحی‌های الکتیو در بیمارستان‌های مرکز استان به صورت کامل لغو و کنسل شده است.

دکتر صالحی فرد گفت: بیش از ۵۵۰ نیرو در رسته و رشته‌های شغلی مختلف مورد نیاز در سطوح مختلف سیستم دانشگاه علوم پزشکی استان است که امید است بزودی در روز‌های آتی به مجموع نیرو‌های کاری دانشگاه علوم پزشکی افزوده شود.

او افزود: احتمالا از بخش‌ها و فضا‌های دیگر در قالب نقاهتگاه و یا ظرفیت سایر ادارات استان استفاده شود.

دکتر صالحی فرد اضافه کرد: اقدام اصلی برای گذر از این بحران، همراهی مردم در رعایت دستورالعمل و همکاری بین بخشی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار