مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح ملی اطعام حسینی از اول ماه محرم امسال در استان آغاز می شود و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اجرای این طرح ملی در استان و کشور جمع ‌آوری و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی و نذرهای مردم و نیکوکاران بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان است. 

مبشری افزود: باید از ظرفیت معنوی ماه ‌های محرم و صفر برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد استفاده بهینه تری شود. 

او بیان کرد: توجه مردم و نیکوکاران به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان  در ماه های محرم و صفر تا اندازه ای بیش از دیگر ایام سال است و باید قدردان این فرصت ارزشمند بود. 

مبشری عنوان کرد: بر اساس طرح ملی اطعام و احسان حسینی ۳۵ هزار پُرس غذای گرم و ۴۵ هزار بسته غذایی خشک بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد. 

او ابراز داشت: تمامی مراحل پخت و توزیع غذا بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی انجام می ‌شود. 

مبشری گفت: امید است با همکاری هر چه بیشتر مردم کهگیلویه و بویراحمد، نیکوکاران بومی و غیربومی و مؤسسه های خیریه این استان  بتوان برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان استان اقدام های اساسی در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی انجام داد. 

او اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی برای اهدای کمک های خود به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان این استان در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان  می‌ توانند از طریق سامانه ملی emdad.ir، شماره ‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه یا شماره کارت های  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۰ بانک ملی کمک ها و نذرهای خود را اهداء کنند. 

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار تن زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.