مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل بیش از ۲۱۲ هزار پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی بین نیازمندان استان توزیع‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید قربان تا پایان ماه صفر ۲۱۲ هزار و ۹۵۶ پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی بین نیازمندان  استان توزیع‌شده است.
 
مبشری افزود: کمک‌رسانی به نیازمندان و حمایت از آنان جزء وظایف اصلی و در اولویت برنامه‌های این نهاد است.

او بیان کرد: با توجه به ‌فرمان رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی، طرح اطعام نیازمندان در این رزمایش، با مشارکت خیران و نیکوکاران اجرا شد.
 
مبشری با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان، ۱۸ آشپزخانه مهدوی در استان ایجاد شد گفت: درمجموع بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان، بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

او به مرحله دوم طرح رزمایش ایران همدل در قالب اطعام حسینی اشاره و افزود: مرحله دوم این طرح با عنوان «اطعام حسینی» با بهره‌مندی از ظرفیت دهه ولایت و امامت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه‌های محرم و صفر و با مشارکت هیات های مذهبی، خیران و نیکوکاران و هدایت نذورات و کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان، اجرا شد.

مبشری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱۲ هزار و ۹۵۶ پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع‌شده است، گفت: از این مقدار ۱۸۳هزار و ۶۹۸ پرس غذای گرم با اعتبار سه میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان بوده و مابقی در قالب بسته غذایی خشک بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان به کمک‌های مردمی در قالب رزمایش ایران همدل اشاره و بیان کرد: در این زمینه نیز از عید قربان تاکنون شش میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالایی مردمی برای نیازمندان جمع‌آوری‌شده است.

او با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان در کمیته امداد جز با همراهی مردم خیر و نیکوکار ممکن نیست، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان و همه دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا یاریگر نیازمندان باشند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.