اجرای طرح آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد مالی در هر محله

طرح آزادسازی یک زندانی جرائم غیرعمد در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمدبه همت آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هدایتخواه مسئول دفتر آستان قدس رضوی در این استان گفت: در این طرح قرار است زندانی جرائم غیر عمد مالی در هر محله توسط اعضاء شورای محلی آستان قدس رضوی شناسایی و مراتب آزادی افراد انجام شود.

 هدایتخواه افزود: آستان قدس، کانون خادمیاران و جبهه فرهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی در مرحله اول ۵ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کردند.

هدایتخواه با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه ۶ هزار بسته معیشتی دیگر توزیع می‌شود بیان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در شرایط کنونی الگویی جهانی در ادب اسلامی و روحیه ایثار است.

او ادامه داد: امیدواریم کمک‌های مومنانه مرهمی بر زخم‌های نیازمندان باشد و به نوعی تمرین مواسات برای هموطنان است که جلوه همدلی و رفتار‌های مومنانه را در عصر ظهور به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر آستان قدس در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حرکت مومنانه مردم در اجرای فرمان رزمایش مومنانه رهبری در طول تاریخ ملت ایران بی سابقه بوده است گفت: فرمان رهبری به موقع بود و مردم با گوش دل این فرمان را پذیرفتند و حماسه‌ای نو را در سراسر جهان خلق کردند.

هدایت خواه از توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه خبرداد و افزود: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با هماهنگی ۵۰ نانوایی در استان دیروز نان رایگان در اختیار مردم استان قرار گرفت.

او از توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم افطاری در استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد و اضافه کرد: پیگیری بخشش اجاره بهای مغازه دارانی که کسب و کار آن‌ها تعطیل شده بود در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.