مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: بیمارستان جدید ۸۱تختخوابی این شهرستان از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین زرزا مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال برای اتمام و توسعه بیمارستان جدید این شهرستان اختصاص یافت و بدین ترتیب تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال برای ساخت، تخصیص و هزینه شده است.

وی گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث بوده و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده و مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۳۶۰ میلیارد ریال بوده که با مشکلات هزینه روبرو شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، سه اتاق عمل، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی کودکان، داخلی، جراحی عمومی و قلب خواهد بود.

زرزا افزود: این بیمارستان از ۶۴ تختخواب به ۸۱ تختخواب ارتقا یافته و دارای سه اتاق عمل است که با افتتاح آن شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان ارتقا خواهد یافت..

وی با تقدیر از همت والای خیرین شهرستان اشنویه گفت: ساختمان سی‌تی‌اسکن خیّرساز این شهرستان مرزی از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار بوده و تسریع در پیشرفت آن نیازمند همت خیّران است.

وی اظهار کرد:با همت خیرین در مجموع تاکنون ۱۲ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده و در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه افزود: این ساختمان با زیربنای ۴۶۲ متر مربع در ۲ طبقه احداث می‌شود و مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۲۰میلیارد ریال بوده که همه این مبلغ از سوی خیّران تعهد شده است.

وی اضافه کرد: در طبقه اول این ساختمان واحد‌های سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و اتاق پزشک و در طبقه دوم نیز واحد سنجش تراکم استخوان، رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی و واحد‌های اداری طراحی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.