مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: زیر سازی، جدولگذاری و تکمیل عملیات احداث جوی‌های روباز در معابر کوی سادات در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر کعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: پروژه‌ی زیر سازی، جدولگذاری و تکمیل جوی‌های روباز خیابان‌های ۲ و ۳ کوی سادات که از تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و در حال انجام و پیشروی است.

او افزود: در این پروژه مراحل انجام کار، خاکبرداری، لجن برداری، اجرای جدول کاری و احداث ۵۰۰ متر جوی روباز انجام می‌شود و اجرای پروژه‌های عمرانی و اتمام آن‌ها گامی مهم و موثر جهت مطلوب نمودن سرانه‌های شهرنشینی و رفاه حال شهروندان است.

کعبی بیان داشت: شهرداری با کار بردن توانایی خود در جهت پیشبرد و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها برای رسیدن به استاندارد‌ها و وضعیت مطلوب شهرسازی، سعی وافری را از خود نشان می‌دهد.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز ادامه داد: شهروندان از ما انتظار انجام پروژه‌هایی دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برای آنها به ارمغان آورد و با اهتمام ویژه این شهرداری در راه تحقق این اهداف، پروژه‌های در حال اجرا با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است که اجرای عملیات زیر سازی، جدولگذاری و تکمیل جوی‌های روباز خیابان‌های کوی سادات از جمله اقداماتی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.