مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: کادر پزشکی در مناطق مختلف موفق به تزریق هزار و ۷۰۰ دُز واکسن در یک روز کاری شدند.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: این شهرستان با داشتن ۱۸ پایگاه واکسیناسیون کرونا نسبت به سرانه جمعیت رتبه نخست آذربایجان غربی را در اختیار دارد و روزانه قادر به تزریق ۲ تا سه هزار دُز واکسن است.

حسینی با اشاره به اینکه به اندازه کافی برای شهروندان واجد شرایط واکسن داخلی و خارجی موجود است، افزود: با افزایش پنج تیم تزریق واکسن کرونا در بیمارستان موقت مهاباد و همچنین پایگاهی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی، روند واکسیناسیون شتاب بهتری نسبت به ماه قبل گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: همچنین نخستین پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید-۱۹ پس از مرکز استان در مهاباد راه اندازی شده است که روزانه ظرفیت تزریق ۶۰۰ دز واکسن را دارد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

او بیان کرد: افراد بالای ۵۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.