مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون ۳۰ هزار و ۸۰۰ دُز انواع واکسن داخلی و خارجی به افراد واجد شرایط دریافت واکسیناسیون در مهاباد تزریق شده است.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۳۰ هزار و ۸۰۰ دُز انواع واکسن در این شهرستان تزریق شده از این تعداد ۲۴ هزار نفر از واجدین شرایط دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و حدود ۷ هزار نفر نیز دُز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دُز اول تزریق کرده اند.

حسینی افزود: رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان شکسته شده و کادر پزشکی در مناطق مختلف موفق به تزریق هزار و ۳۰۰ دُز واکسن در یک روز کاری شدند.

این مقام مسئول اذعان کرد: افراد بالای ۵۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


او همچنین بر انجام به موقع واکسیناسیون گروه‌های سنی مشمول تاکید و اضافه کرد: مرکز بهداشت شهرستان با همکاری ریاست و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان بصورت جدی واکسیناسیون گروه‌های هدف را پیگیر بوده و از ظرفیت‌های موجود جهت ارتقای شاخص پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف در جهت مهار بیماری کرونا استفاده می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست و رعایت قرنطینه بیماران کرونایی و یا مشکوک به کرونا را به عنوان بهترین اقدامات پیشگیرانه در مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ بوده و ضروری است شهروندان آن را جدی بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.