فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه برادران گرایی نمونه‌هایی از استعداد‌های جوان استان هستند، گفت: کسب مدال طلای المپیک توسط این جوان شایسته نشان از ظرفیت بالای فارس و وجود استعداد‌های فراوان در ورزش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در آیین استقبال از محمد علی و محمدرضا گرایی قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته کشتی فرنگی بیان کرد: امروز در حوزه فوتبال و کشتی گام‌های بسیار خوب و درخشانی در سطح استان فارس برداشته شده و امیداوریم شاهد اینگونه افتخارآفرینی‌ها در سایر رشته‌های ورزشی هم باشیم.

او افزود: کسب مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته کشتی فرنگی توسط جوان ورزشکار مجمدرضا گرایی یک افتخار بزرگ برای استان فارس و شیراز است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اهمیت لزوم حمایت مسئولان استان از ورزشکاران جوان فارس، عنوان کرد: جوانان ورزشکار و با استعدادی در سراسر استان وجود دارند که شایستگی حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی را دارند.

سردار بوعلی با بیان اینکه از طرف سپاه فجر و باشگاه ورزشی فجر شهید سپاسی به برادران گرایی تبریک می‌گوییم، گفت: این جوانان شایسته بعنوان نماینده ایران اسلامی در المپیک افتخارآفرینی کرده و پرچم جهوری اسلامی ایران را برافراشتند، مردم را خوشحال کردند و برای ما قهرمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.