رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان گفت: در تمام رسته‌های زنانه پوشاک عرف جامعه وجود دارد و در صورت نبود، شهروندان این موضوع را گزارش دهند.

ابراهیم خطابخش رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: همه واحد‌های پوشاک فروشنده لباس‌های عفاف و حجاب نیستند، اما تعدادی از واحد صنفی‌ما، فروشنده کامل آن هستند.

او در خصوص صدور پروانه کسب این واحد‌ها گفت: قبلاً در بخش عفاف و حجاب تعدادی پروانه کسب داده‌ایم که واحد‌هایی در این زمینه مشغول به کار شده‌اند و مشکلی هم نداشته‌اند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته استان اصفهان درباره نبود پوشاک عرف جامعه در تمام رسته‌های زنانه افزود: لباس‌های عرف جامعه در تمام رسته‌های زنان وجود دارند و مشکلی هم نداریم و چنانچه پوشاک مورد نظر در یک یا دو محل نبوده، در محل‌های دیگر موجود است.

خطابخش در خصوص نظارت بر رسته‌های زنانه خاطرنشان کرد: از طرف اداره اماکن و اتحادیه، بازرسی و نظارت وجود دارد. در صورتی که شخصی پوشاک مورد نظر خود را در منطقه‌ای نیافت، می‌تواند برای بررسی، گزارش بدهد، تا از طرف اتحادیه رسیدگی انجام شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.