رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: تالار‌های پذیرایی باید دستورالعمل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس اداره صنعت، محمد جهین معدن و تجارت شهرستان مهاباد اظهار داشت: فعالیت تالار‌های پذیرایی تا آغاز ماه محرم با رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی و ضوابط تعیین شده و همچنان بدون مانع است.

او افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم فعالیت تالار‌های پذیرایی این شهرستان با یک سوم ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد.

جهین، با اشاره به وضعیت قرمزمقابله با کرونا در مهاباد تصریح کرد: انتظار داریم مراسم‌های عروسی و تجمع در تالار‌های پذیرایی با حداکثر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

او با بیان اینکه تعطیلی تالار‌های پذیرایی منجر به شکل‌گیری و فعالیت برخی مشاغل غیر مجاز و کاذب در این شهرستان شده بود، گفت: برگزاری مراسم عروسی در باغها، زیرزمین‌ها و سفره سرا‌های حاشیه شهر به معضلی برای شیوع کرونا و تجمع‌های ناسالم در ما‌ههای اخیر تبدیل شده بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تأکید کرد: با توجه به شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا دراین شهرستان، ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ملزم به رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی بوده و این مرکز نیز بر نحوه فعالیت صنوف مختلف نظارت کامل خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.