طی مراسمی با حضور مسئولان محمد منصوری به عنوان سرپرست شهرداری زرند انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی با حضور علی صادق زاده فرماندار، حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان ، مسئولان و اعضای شورای دوره ششم شهر زرند، مراسم معارفه سرپرست  شهرداری زرند برگزار شد.

عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از شورای شهر ششم به عنوان شورای همدلی و خدمت جهادی نام برد و گفت: امیدواریم در این دوره با وفاق و همدلی زمینه خدمات رسانی شایسته به شهروندان و توسعه شهری را فراهم نماییم.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های مهدلو شهردار زرند گفت:خوشبختانه در طی سال‌های گذشته گام‌های مهمی در جهت توسعه فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر برداشته شده است و امیدواریم این فعالیت‌های همچنان ادامه دار باشد.

رئیس شورای شهر زرند پویایی و نشاط را ماحصل فعالیت‌های نیرو‌های شهرداری دانست و تصریح کرد: شورای شهر با انتخاب سرپرست برای شهرداری برنامه‌های اجرایی خود را آغاز نموده و هم اعضاء شورا و هم مدیران و کارکنان شهرداری باید با وفاق و همدلی در جهت توسعه سطح شهر و خدمات رسانی شایسته به شهروندان گام بردارند.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز در این مراسم هماهنگی و همدلی در شورای شهر ششم را بیشتر از دوره‌های دیگر عنوان کرد و افزود:خوشبختانه کارکنان شهرداری زرند از سلامت کاری و پشتکار عالی در به ثمر رساندن فعالیت‌های عمرانی برخوردار می‌باشند و امیدواریم در این دوره این امر بیشتر از گذشته باشد.

او خواستار ایجاد فضای بدون تنش، رفع مشکلات شهری و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و ارتقای انگیزه و شادابی برای کارکنان شهرداری شد و تصریح کرد: حرکت در راستای ارتقاء و آبادانی شهر و استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان برای آبادانی تنها در خواست ما از شورای جدید می‌باشد.

صادق زاده از خدمات  مهدلو شهردار سابق قدردانی کرد و از اجرای زیر ساخت‌های خوب شهری در زمان مدیریت او گفت و افزود:امیدواریم با حضور شورای جدید که شورایی متخصص و با تجربه در همه زمینه‌ها می‌باشد شاهد پیشرفت شهر زرند باشیم.

محمد منصوری سرپرست شهرداری زرند در این نشست از حسن اعتماد شورای ششم قدردانی کرد و گفت: از اینکه فرصتی به من داده شد که در شهر و زادگاهم به همشهریانم خدمت کنم خداوند را شاکر می کنم.

سرپرست شهرداری زرند با اعلام اینکه معاونین و مدیران شهرداری از توانمند‌ترین و سخت کوش‌ترین افراد در بین نهاد‌ها می باشند؛ گفت:متاسفانه با وجود طرح فاضلاب مشکلات زیادی در شهر خودنمایی می‌کند که این امر باید با همکاری مدیران و معاونین شهرداری ساماندهی شود.

منصوری حجم فعالیت‌های انجام شده در طی سال‌های گذشته را بی سابقه دانست و افزود:با توجه به همدلی و همکاری نیرو‌های شهرداری و مدیریت  مهدلو پروژه‌های خوبی در این چند سال به ثمر نشسته که حداقل در ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.

محمد منصوری ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام، حفظ وضعیت موجود، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به موقع در چهارچوب قانون، جلب رضایت شهروندان و کاهش بروکراسی اداری را از مهمترین برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود:امانتی که به بنده سپرده شده به عنوان بیت المال می‌باشد و امیدوارم با همکاری مدیران بتوانیم از آن به خوبی صیانت نماییم.

همچنین در این مراسم حکم سرپرستی محمد منصوری قرائت و به او اهداء شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار