به گزارش خبرنگار بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی محمودزاده مدیرعامل سداد در نشست خبری اظهار کرد: بانک ملی ایران به عنوان یکی از بانک های برتر ایران و جهان اسلام به سمتی حرکت کرده است که مشتری برای استفاده از خدمات هیچ نیازی به حضور در شعبه این بانک نداشته باشد.
وی افزود: بانکداری الکترونیک کاربر ایرانی را از مراجعه حضوری به بانک بی نیاز می کند و سرویس نشان شامل ارائه تسهیلات کرونا،افتتاح حساب،خدمات نوین بانکداری الکترونیک،ارائه صدور کارت بانکی مجازی ،احراز هویت مجازی و نشان اعتبار جهت استفاده از تسهیلات بانک ملی است .
وی در مورد سوال خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد مشکل کارتخوان های جایگاه های سوخت تصریح کرد: تاکنون پرداخت ها در انحصار یک بانک و یک شرکت پرداخت بوده و طی صحبتی که با شرکت پخش فرآورده های نفتی شده ،قرار شده است که حداقل چهار تا پنج شرکت پرداخت دیگر هم حضور داشته باشند که با این اتفاق کیفیت خدمات متفاوت خواهد بود و بهبود خواهد یافت .
وی در ادامه گفت: ما پیشنهادی را به سازمان سوخت ارائه کرده ایم برای پرداخت های اعتباری هزینه سوخت که در حال بررسی است و اگر این طرح اجرا شود پرداخت سوخت بسیار راحت خواهد بود،هرکس که سوخت گیری کرد برود و تسویه با جایگاه و تسویه با راننده را ما به عهده خواهیم گرفت.
محمود زاده در مورد قراردادن اطلاعات بانکی مشتریان بانک ملی در اختیار سداد گفت: بحث اعتبار سنجی یک بحث کلان است که به دولت الکترونیک باز می گردد تمامی بخش هایی که اطلاعاتی از مشتری دارند باید اطلاعات خود را دریک شبکه مطمئن به اشتراک بگذارند و هر بخشی که این اطلاعات را در اختیار گرفت باید پاسخ گو باشد.
مدیر عامل سداد در مورد سرویس صنعت پرداخت گفت: بخشی که خدمات را ارائه می دهد و بخشی هم هزینه آن خدمت ارائه شده را می پردازد و در کشور ما هردو بخش را بانک پرداخت می کند که غلط است و مصرف کننده هم باید سهمی را پرداخت کند و پیمانکار و و ارائه دهنده خدمات نباید سهمی را پرداخت کند.
وی در مورد ارائه خدمات به افراد نابینا و کم بینا هم گفت : در مورد خدمت به افراد کم بینا و نابینا هم کارهای خوبی شروع است که در حال حاضر این افراد با استفاده از اپلیکیشن گویا بعضی از خدمات را انجام دهند و کارهای دیگری هم قرار است که انجام شود.
انتهای پیام/