مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: کارگاه ساخت و فروش مبلمان و میز تلویزیون در قزوین طعمه حریق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خسروبیگی مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ساعت ۵ بامداد روز شنبه شانزدهم مرداد ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵ از حادثه آتش سوزی کارگاه مصنوعات چوبی، مبل و میز تلویزیون در جاده قزوین به سمت سه راهی شهر صنعتی خبر داده شد.

خسروبیگی ادامه داد: با توجه به موقعیت محل حریق و شعله‌های موجود در محل نسبت به اعزام ۸ اکیپ آتش نشانی از ایستگاه‌های ۱،۲،۳، ۴و ۷همچنین ۳ اکیپ از آتش نشانی‌های البرز، الوند و بیدستان اقدام شد.

او بیان کرد: در زمان رسیدن نیرو‌های عملیاتی کارگاه در شعله وری کامل قرار داشته و به علت وجود حرارت بالا در قسمت‌هایی از محل حادثه، سقف و دیواره‌های کارگاه نیز تخریب و موجب گسترش بیشتر آتش سوزی شده بود.

خسروبیگی افزود: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل با شناسایی کانون حریق از چند جهت با تجهیزات ویژه اطفاء حریق به محل حادثه نزدیک شده و با رعایت کامل نکات ایمنی، اقدام به مهار و اطفای حریق کردند.

او اضافه کرد: آتش نشانان به منظور جلوگیری از شعله وری مجدد نسبت به جداسازی و سرد کردن کامل وسایل موجود اقدام کرده و پس از تخلیه دود و ایمن سازی کامل محل، نسبت به تحویل کارگاه به نیروی انتظامی و مالک اقدام شد.

علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان واحد علت یابی سازمان آتش نشانی قزوین در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.