فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری یک کلاهبردار و کشف ۳۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در قالب سرمایه گذاری در یکی از بورس‌های خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی با طرح سرمایه گذاری در بورس یکی از کشورها، اقدام به اخذ بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال از حدود ۳۰ نفر از اهالی شهرستان فارسان نموده، ولی پول‌های دریافتی را به صاحبانشان برنگردانده، دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فتای استان، با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


سردار امان اللهی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم کلاهبرداری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

او در ادامه با توجه به حضور کلاهبرداران در فضای جامعه بخصوص با عناوین شرکت‌های سرمایه گذاری خارجی، به شهروندان توصیه کرد: پیش از سرمایه گذاری مالی، از اعتبار و سابقه شرکت‌ها و افرادی که قصد دارند سرمایه خود را به آن‌ها بسپارند اطمینان حاصل کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار