علی اکبری گفت: میزان خسارات وارده از سیل به ابنیه فنی و راه‌های استان زنجان ۱۵  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان با اشاره به اینکه در روز‌های ۱۰ و ۱۴ مردادماه امسال شاهد بروز سیل در برخی مناطق استان زنجان بودیم  و به میزان قابل توجهی به ابنیه فنی و راه‌های استان زنجان خسارت وارد شده است، گفت: این میزان خسارت ها بییشتر در پل‌ها، ابنیه فنی و راه‌های شهرستان‌های ماهنشان، خدابنده و زنجان بوده است.

او افزود: راهداران استان زنجان با تمامی توان و امکانات و تجهیزات در مناطق سیل‌زده استقرار یافته و در حال انجام فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ راهدار در قالب ۱۰ تیم عملیاتی به همراه ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول هدایت و بازگشایی و پاکسازی ریزش‌های ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده استان زنجان هستند.

علی اکبری گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل بودیم.

او افزود: میزان خسارات وارده از سیل به ابنیه فنی و راه‌های استان زنجان ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.