۲۰۱ میلیون خودرو از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در جاده‌های برون شهری مازندران تردد کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه هوشمند تردد شمار بر خط، از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه میزان کل تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری مازندران نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۱۶ درصد افزایش داشته و به حدود ۲۰۱ میلیون تردد رسیده است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در مقایسه با مدت مشابه پارسا در حدود ۹.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از ۱۴ میلیون و ۷۵۷ هزار تردد رسیده است، که با بررسی آمار تردد در تیر ماه امسال و مقایسه آن با ماه قبل از آن یعنی خرداد ماه نشان می‌دهد میزان تردد در محور‌های مواصلاتی تفاوت چندانی نداشته است.

هاشمی گفت: به طور متوسط در هر ساعت بیش از ۵۸۲۱ وسیله نقلیه سنگین در این مدت در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۵.۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: همچنین تردد در تیر ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن یعنی خرداد ۱۴۰۰ نیز به میزان ۱.۸ درصد کاهش داشته است.

بیشترین تردد در کل استان در روز پنجشنبه۳ تیر بیش از ۲میلیون تردد انجام شده و بیشترین تردد در محور‌های مواصلاتی استان در روز دوشنبه ۲۸ تیر بیش از ۱۳۲ هزار تردد بوده است که این تردد مربوط به مسافران ورودی به استان در تعطیلات عید قربان بوده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.