بیش از ۸۲۴ هزار تردد در تعطیلات منتهی به تاسوعا و عاشورای امسال در جاده‌های مازندران به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۰۴ سامانه تردد شمار نصب شده در محور‌های استان، بیش از ۸۲۴ هزار تردد در تعطیلات منتهی به تاسوعا و عاشورای امسال در بازه زمانی ۵ الی ۹ شهریور،در جاده‌های مازندران به ثبت رسید.

او با بیان اینکه این میزان از تردد در مقایسه مدت مشابه پارسال حدود ۵/۵ درصد کاهش داشت، افزود: ولی این میزان در مقایسه با میزان میانگین تردد روزانه ماه گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

نجفی گفت: پر تردد‌ترین محور‌های استان ساری- قائمشهر و برگشت، بابل- قائمشهر و برگشت ، بابل - آمل و برگشت، آمل- محمود آباد و برگشت، عباس آباد – تنکابن و برگشت بوده است.

او افزود: محور‌های ارتباطی مازندران به دلیل پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌گردد.

او افزود: با توجه به شرایط موجود، از مردم تقاضامندیم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز و در صورت اجبار به سفر، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: مسافران و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برای افرادی که به سفر رفتن