آیت الله فلاحتی:

رئیس جمهور برای گیلان استاندار ویژه تعیین کند

نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت خواستار تعیین استاندار ویژه برای این استان توسط رئیس جمهور شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت خواستار تعیین استاندار ویژه برای این استان توسط رئیس جمهور شد و گفت: گیلان از حیث وجود صنایع، واحد‌های تولیدی، مسائل زیست محیطی و آب و فاضلاب حقیقتا استانی عقب نگه داشته شده است.

او به پنهان بودن فقر مردم زیر سرسبزی این استان اشاره کرد و افزود: متأسفانه گیلان حیات خلوت برخی سیاسیون شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورا‌ها در روز گذشته، اظهار داشت: از شورای شهر رشت انتظار داریم فکری برای پسماند، آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و همچنین تالاب انزلی کنند.

آیت الله فلاحتی بر آبادانی و ساماندهی شهر رشت تأکید کرد و یادآور شد: شورا‌ها دنبال زد و بند‌های سیاسی نباشند ضمن اینکه شهر را معطل تعیین شهردار نکنند.

او همچنین با اشاره به ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری ایرنا در سال ۱۳۷۷ در افغانستان و روز خبرنگار، این روز را به تمام خبرنگاران پر تلاش تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در گیلان به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در ۱۸ مرداد اشاره کرد و افزود: دنیای مقاومت به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با آغاز ماه محرم تصریح کرد: محرم امسال تمام شهر‌ها و روستا‌ها را سیاه پوش کنید و مساجد را با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی باز نگه دارید، زیرا عزت مسلمانان و شیعیان در سایه عزاداری امام حسین (ع) است.

امام جمعه رشت امروز در مراسم یادواره شهدای گمنام مصلای رشت که قبل از خطبه‌های نمازجمعه برگزار شد، حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.