یک رسانه هلندی به عملکرد علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در دیدار مقابل لوزرن سوئیس نمره نسبتا خوبی را داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فوتبال پریمیر هلند به عملکرد علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در دیدار مقابل لوزرن سوئیس نمره نسبتا خوب ۶.۵ را داد.

شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال فاینورد در چارچوب دیدار رفت از دور سوم مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا مهمان تیم لوزرن سوئیس بود که موفق شد با نتیجه ۳-صفر میزبان خود را شکست دهد.

در این دیدار که دومین بازی اروپایی جهانبخش محسوب می‌شد او از ابتدا در ترکیب اصلی فاینورد به میدان رفت و ۷۴ دقیقه در زمین حضور داشت.

جهانبخش در این بازی نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشت و چند شوت را روانه دروازه لوزرن کرد که گل دوم فاینورد در دقیقه ۳۸ روی ریباند شوت او توسط "تیل" به ثمر رسید.

سایت فوتبال پریمیر هلند با بررسی عملکرد بازیکنان فاینورد در دیدار مقابل لوزرن سوئیس به جهانبخش نمره نسبتا خوب ۶.۵ را داد و نوشت، جهانبخش پیشرفت را شروع کرده است. هنوز آخرین ضربات را خوب نمی‌زند، اما این را می‌توان با قرار نداشتن او در ریتم مسابقه توجیه کرد.

این سایت، گاس تیل زننده ۲ گل بازی را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد و به او نمره ۸ داد. او در دیدار هفته پیش برابر دریتای کوزوو نیز ۳ گل زده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار