مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح ۳۱۳ در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با مدیرحوزه علمیه استان با اینکه این طرح محصول مشترک همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد استان است، گفت: طرح ۳۱۳ به نیت یاران امام زمان (عج) و در قالب افزایش اعتقادات معنوی درخانواده‌های تحت حمایت در حال اجرا است.


بیشتر بخوانید


الهی راد با اشاره به اینکه این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون در استان در حال اجراست، افزود: تقویت باور‌های دینی خانواده‌های مددجوی تحت حمایت، تحکیم بنیان خانواده و کنترل آسیب‌های اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این طرح اکنون در قالب طرح فلاح به صورت مجالس معنوی همچون دوره‌های قرآن خانگی در بین خانواده‌های محروم ساکن حاشیه شهر‌های همچون اسفراین، بجنورد و شیروان در حال اجراست.

الهی راد با تاکید بر گسترش این طرح افزود:پیگیری مسائل و مشکلات نیازمندان توسط روحانیون طرح هجرت در روستا باعث توانمندی خانواده‌های مددجو می‌شود.

او  همچنین با اشاره به مرکز نیکوکاری خواهران ضحی واقع در حوزه علمیه استان خراسان شمالی، افزود: تاکنون برکات بسیاری از طریق این مرکز شامل توزیع سبد‌های معیشتی، برگزاری دوره‌های اعتقادی و معنوی، مشارکت در رزمایش مواسات شامل حال محرومان شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد : مراکز نیکوکاری واقع در حوزه‌های علمیه استان در راستای محرومیت‌زدایی توسعه یابند تا با استفاده از ظرفیت خیران اقدامی در جهت توانمند سازی خانواده‌های محروم صورت پذیرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.