شرکت Realme، در راستای تصاحب جایگاه بهتر در بازار تجارت الکترونیک، Realme Book را به زودی عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شرکت Realme مجموعه محصولات خود را گسترش داده است و اکنون این کمپانی چشم به بازار نوت بوک‌ها و تبلت‌ها دارد. مدیران شرکت حتی تیزر‌هایی از محصولات جدید خود Realme Book و Realme Pad را به اشتراک گذاشته اند. طبق گزارش‌های منتشر شده، جزئیات مربوط به اولین لپ تاپ این شرکت، Realme Book، به صورت آنلاین فاش شده است.

Realme Book

گزارش جدیدی از Digital Chat Station نشان می‌دهد که Realme Book از نسل یازدهم پردازنده Intel Core i۵-۱۱۳۵G۷ پشتیبانی می‌کند. این چیپست از سری U Tiger Lake با استفاده از پردازنده ۱۰ نانومتری SuperFin تولید شده است. دارای چهار هسته و هشت رشته و حداکثر فرکانس هسته ۴.۲ گیگاهرتز است. این پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel Iris Xe با حداکثر فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز عرضه می‌شود.

نوت بوک ریلمی

مشخصات Realme Book

انتظار می‌رود این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی فول اچ دی و دارای بدنه آلومینیومی باشد. از نظر طراحی، این لپ تاپ کاملاً شبیه به MacBook Air اپل است. این دستگاه دارای پورت Thunderbolt ۴ خواهد بود و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند، اما با ویندوز ۱۱ جدید سازگار خواهد بود.

Realme در حال تکمیل دستگاه‌های متصل به تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ و رایانه لوحی است. Realme GT Master Edition که اخیراً راه اندازی شده است همچنین دارای قابلیت اتصال برای کارکرد‌هایی مانند انتقال فایل بین دستگاه، به اشتراک گذاری کلیپ بورد، دریافت یا ارسال پیام، همگام سازی عکس‌ها و ... است.

لپ تاپ جدید ریلمی

این شرکت قرار است گوشی‌های هوشمند سری Realme GT را در ۱۸ آگوست در بازار هند عرضه کند و تیزری از Madhav Sheth، مدیر عامل Realme India و Europe، اشاره می‌کند که اولین لپ تاپ این مارک، Realme Book، می‌تواند به طور رسمی در همان بازار عرضه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار