ریلمی در حال آماده سازی چند گوشی برای عرضه به بازار

گوشی Realme GT Master Explorer Edition دارای سنسور اصلی IMX۷۶۶ و حداکثر ۱۹ گیگابایت RAM است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت Realme برای ۲۱ ژوئیه یک رویداد را برنامه ریزی کرده است که در آن، اولین سری GT Master را خواهیم دید. انتظار می‌رود دو گوشی با مدل‌های Master Edition و Master Explorer Edition ظاهر شوند. اکنون مشخصاتی از مورد دوم منتشر شده که در این خبر به آن خواهیم پرداخت.

گوشی هوشمند Realme GT Master Explorer Edition به دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX۷۶۶ سونی و قابلیت OIS مجهز خواهد شد. این همان سنسوری است که در گوشی‌های Find X۳ Pro اوپو و OnePlus ۹ Pro یافت می‌شود.

عرضه Master Explorer Edition با ۱۹ گیگابایت رم

علاوه بر این، نسخه Master Explorer Edition تا ۱۹ گیگابایت RAM (که ۷ گیگابایت از آن مجازی است) را به ارمغان می‌آورد.

ریلمی در حال آماده سازی چند گوشی برای عرضه به بازار

انتظار می‌رود تلفن همراه آینده Realme GT Master Explorer Edition با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰nits (برای اولین بار) عرضه شود. این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ را به همراه خواهد داشت و به یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری با شارژر سریع ۶۵ واتی متکی خواهد بود. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط گرافیکی Realme UI ۲.۰ بهره خواهد برد.

همچنین اطلاعاتی از گوشی Realme VP Xu Qi Chase با قیمت ۳۰۰۰ یوآن (۴۶۲ دلار) نیز به دست آمده است. یک فهرست فاش شده از یک خرده فروش چینی تأیید می‌کند که این قیمت برای مدل پایه ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.