همکاری ریلمی و کداک برای ساخت یک گوشی پرچمدار

گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت‌های ریلمی و کداک برای تولید گوشی جدید ریلمی با هم همکاری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت‌های Realme و Oppo پس از تحریم شدن غول چینی دنیای فناوری (هوآوی) در استفاده از سرویس‌های اندروید و گوگل، تلاش کرده و سهم خوبی از بازار تلفن‌های هوشمند هوآوی را از آن خود کردند. در واقع تحریم هوآوی بود که این دو شرکت را به سمت ساخت محصولات مناسب و معقول سوق داد و اکنون بسیاری از افراد این گوشی‌ها را در اختیار دارند.

تولید گوشی Realme GT Master Edition با همکاری ریلمی و کداک

طبق اخبار به دست آمده، به نظر می‌رسد Realme یک سورپرایز خوب برای طرفداران خود دارد و گفته می‌شود این شرکت چینی در حال همکاری با شرکت کداک (Kodak) برای تولید دوربین گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود (Realme GT Master Edition) است.

همکاری ریلمی و کداک برای ساخت یک گوشی پرچمدار

چندین خبرچین ادعا می‌کنند که ریلمی از کداک خواسته است که به عنوان یک تولید کننده دوربین، تخصص خود را به این شرکت قرض دهد و به طراحی دوربین پرچمدار جدیدش کمک کند. گویا شرکت عکاسی کداک تصمیم گرفته این پیشنهاد را بپذیرد و احتمالاً همکاری این دو شرکت به زودی اعلام خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این همکاری فقط یک حرکت بازاریابی است یا واقعی است. گفته می‌شود ریلمی مصمم است که سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد. با این وجود یک نکته حتمی است، اینکه قطعاً در ماه‌های آینده، شرکت ریلمی اخبار بسیاری را به خود اختصاص خواهد داد.

شرکت ریلمی از جمله شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است که تا به امروز توانسته تلفن همراه‌های خوبی را به بازار جهانی عرضه و کاربران زیادی را به واسطه همین دستگاه‌های الکترونیکی جذب خود کند. در حالی که شرکت Realme در حال آماده سازی برای تولید سری گوشی‌های موبایل هوشمند جدید خود است، یک گوشی جدید ناشناخته قرار است به زودی رونمایی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار