استفاده شرکت Realme از شارژر بی سیم مغناطیسی

شرکت Realme در گوشی اندرویدی از شارژ بی سیم مغناطیسی استفاده کرد که بعد از اپل دومین شرکتی است که از این فناوری بهره می‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Realme دستگاه جدیدی به نام Realme Flash را ساخته که ادعا می‌شود اولین گوشی اندرویدی است که از شارژ بی‌سیم مغناطیسی استفاده می‌کند. در حالی که به نظر می‌رسد تصمیم  شرکت اپل در زمینه سیستم MagSafe برای محدوده آیفون ۱۲ باشد، Realme با سخت افزار اولیه روشی متفاوت را در پیش گرفته است.

به نقل از  GSMArena ،شرکت Realme یک شارژر بی سیم مغناطیسی به نام MagDart را به بازار عرضه می‌کند که نسبت به Apple’s MagSafe بسیار بزرگتر است. گفته می‌شود سرعت شارژ این شارژر بیش از ۱۵ وات است که MagSafe به آن نمی‌رسد و این سریعترین شارژر مغناطیسی در جهان است، اما مشکل دستگاه این است که قطورتر بوده و به یک فن خنک کننده فعال نیاز دارد.

Realme Flash یک گوشی پرچمدار با پردازنده Snapdragon ۸۸۸ خواهد بود. رندر فاش شده از گوشی نشان می‌دهد که حداقل یک مدل ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم دارد.

شرکت ریلمی

این شرکت قبلاً در هیچ یک از تلفن‌های خود شارژ بی سیم را در نظر نگرفته است، هرچند که شارژر‌های بی سیم Qi را که با لوازم جانبی مانند محافظ گوش کار می‌کنند به فروش می‌رساند. سال‌ها طول کشید تا مارک خواهر این شرکت یعنی Oppo پس از تمرکز بر روی سیستم شارژ سریع سیم دار اختصاصی VOOC که به عنوان Dash Charge در چندین تلفن OnePlus نیز استفاده شد، از این فناوری بهره ببرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار