مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: گنجایش بیمارستان شهید مدرس کاشمر تکمیل‌ شده است و اکنون هیچ تخت خالی در این بیمارستان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: در حال حاضر تعداد مبتلایان شناسایی شده روزانه در کاشمر به ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفر رسیده است و اگرچه طی چند ماه گذشته نتیجه تست ۵۰ درصد کسانی که آزمایش کرونا دادند مثبت بود، اما در هفته گذشته این آمار به ۷۲ درصد افزایش یافته است.

او با بیان این که در حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهترین و ایمن‌ترین اقدام برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است افزود: ما شاهد هستیم که جمعیت بسیاری ماسک نمی‌زنند، به سفر می‌روند و در تجمعات شرکت کرده و مهمانی و عروسی برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: میزان پایبندی شهروندان کاشمری به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیرانه در سطح شهرستان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

یزدانی بیان کرد: در مجموع از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون از ۲۵ هزار و ۷۸۴ نفر بیمار بستری و سرپایی نمونه گرفته شده نتیجه تست هفت هزار و ۶۲۶ نفر مثبت شده است.

او با اشاره به قرار گرفتن کاشمر در شرایط بحرانی تصریح کرد: تاکنون ۲۰ درصد از جمعیت کاشمر معادل ۳۹ هزار و ۳۷۵ نفر واکسن کرونا تزریق کرده اند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۵۰ نفر نوبت اول و ۶ هزار و ۳۲۵ نفر نوبت دوم واکسن را زده‌اند.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار