نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی منتشر نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام خبرنگاران و ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید رسانه، شهید والا مقام شهید صارمی و روز خبرنگارپیامی منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

رسالت رسانه در فرصت ارزشمندی است، که در روشنگری وآگاهی بخشی به جامعه ایجاد می‌کند.

خبرنگاران بار امانت و مسئولیت تعهد، جسارت، شجاعت در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و مدیریت سلامت اطلاعات را بردوش دارند.

تحلیل وتصویرگری صحیح از شرایط، مطالبه گری، دفاع ازحق وحقیقت مهم‌ترین ماموریت اصحاب رسانه و خبرنگاران است، روز وهفته خبرنگار فرصت ارزشمندی است، که به تاثیر و تجلیل این رسالت عظیم پرداخته شود.

با تبریک هفته و روز خبرنگار به اصحاب رسانه، صاحبان قلم‌های آگاهی بخش و خبرنگاران، ضمن گرامیداشت شهید صارمی و شهدای خبرنگار و یاران شهید قلم که نامشان با مدال زیبای عشق به انسانیت در سخت‌ترین شرایط جبهه و جنگ و دفاع مقدس، بحران‌های طبیعی، به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا در تاریخ زرین جمهوری اسلامی می‌درخشد، برای همه فعالین حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه آرزوی سعادت و سربلندی دارم.

امیدوارم با استعانت از خداوند سبحان و تعامل موثر با اصحاب رسانه از فرصت‌های قانونگذاری در جهت ایجاد شفافیت و پاسخگویی به مطالبات بحق خبرنگاران بهره برداری نماییم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.