خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز همدان در جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی هر رای یک حماسه» رتبه اول در بخش گزارش و تیتررا به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در همایش روز و هفته خبرنگار از سوی بسیج رسانه استان همدان، زهرا جعفرپور ایروانی خبرنگار و گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان همدان در بخش گزارش و تیتر با عنوان «ایران قوی هر رای یک حماسه» حائز رتبه برتر و موفق به دریافت جایزه و لوح تقدیر این جشنواره شد.

برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد شور و شعور سیاسی انجام شد که اهالی رسانه استان نیز آثار خود را در سایت بسیج رسانه استان همدان بارگذاری کردند.

این جشنواره در بخش‌های یادداشت و مقاله، مصاحبه، خبر، گزارش، گزارش تصویری و موشن‌گرافی به منظور اقتدار ایران و ایرانی در انتخابات امسال برگزار شد.

قوامی مسئول بسیج رسانه استان همدان در این خصوص گفت: نفرات برگزیده این جشنواره رسانه‌ای با داوری اهالی قلم انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه زهرا جعفرپورایروانی در بخش گزارش وتیتر از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه برتررا به خود اختصاص داد، افزود: علی رستمی در بخش موشن‌گرافی از خبرگزاری فارس، لیلا نظری فرهودی در بخش عکس از رسانه آوای سید جمال، عاطفه ابرارپیشه در بخش مصاحبه از خبرگزاری ایکنا، طیبه یوسفی مظاهر در بخش مقاله و یادداشت از خبرگزاری بسیج و مهناز روزبهانی در بخش خبر از هفته نامه آوای الوند ملایر رتبه‌های مختلف در بخش‌های مختلف را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.