ناصر قوامی مشفق گفت: قلمی که مشکلات کشور مردم را مطالبه کند و به منظور حل مشکلات مردم باشد این قلم در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ناصر قوامی مشفق مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در همایش روز خبرنگار که در اردوگاه ابوذر با حضور مسئولان و اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار و مباهله و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران درگذشته بیان کرد:به طور قطع قلم و نوشتن از نعمات و برکات بزرگی است که خداوند متعال در اختیار بخشی از بندگان خاص خود برای هدایت بشر قرار داد.

اوبا بیان اینکه در ابتدا پیامبران و ائمه معصومین (ع) برای هدایت بشر آمدند، افزود: امروز هرکس در حوزه قلم و نوشتن و کلام تبحر دارد و از آن در جهت هدایت بشر استفاده می‌کند قطع به یقین آن قلم و نوشتن به منظور قلمی است که در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: تراز انقلاب اسلامی قلمی است که آرمان‌های انقلاب را، انقلابی که اسلام آن از جنس ناب است، از نهاد‌های حاکمیتی، دولتی و مدیریتی مطالبه می‌کند.

اواضافه کرد: قلمی که مشکلات کشور مردم را مطالبه کند و به منظور حل مشکلات مردم باشد، قلمی که با عدالت باشد و انصاف را رعایت کند و با رعایت اخلاق و تقوا باشد، این قلم در تراز انقلاب اسلامی است.

قوامی مشفق گفت: وقتی از خبر و خبرنگار و رسانه صحبت می‌شود پای قلم در میان است و قلمی که از آن نطق صادر می‌شود باید ما را در جهت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که از اسلام ناب برگرفته شده است هدایت کند.

او ابراز داشت: زنجیره برکت انقلاب اسلامی ایران ۵ مرحله است و امروز ما در مرحله تحقق دولت اسلامی قرار داریم و این دولت اسلامی محقق نخواهد شد مگر با تشکیل دولت جوان حزب اللهی، که رسالت اصحاب رسانه همیشه در حوزه اطلاع رسانی و مطالبه‌گری بوده است و منافاتی با روی کار آمدن دولت‌های جدید ندارد و در هر دولتی با عدالت و با انصاف آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران را مطالبه خواهد کرد که این قلم در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: چه بسا قلم‌هایی که در صدر اسلام شکسته شد و قلم‌هایی که برای خدا نوشته نشد و باعث گمراهی جمعیت و اصحابی شد.

قوامی مشفق گفت: بسیج رسانه استان همدان در حوزه جذب، آموزش و سازماندهی فعالیت‌های فراوانی انجام داده و در حوزه جذب از حد نصاب عبور کرده و این روند را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در حوزه سازماندهی و آموزش برنامه‌هایی داریم، ابراز داشت: در سه ماهه سال ۱۴۰۰، ۶ نشست ملی با مسئولین کشوری داشتیم و در استان نیز نشست‌هایی با فعالان رسانه استان برگزار شد که همه این نشست‌ها مرجع رسانه‌های کشور شدند که این مایه مباهات اصحاب رسانه استان بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.