در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 

دانلود Chrome Dev 94.0.4595.0 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری کند و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید. نسخه Chrome Dev نمونه‌ای است که با سرعت بیشتری به امکانات برنامه کروم دسترسی پیدا می‌کند چرا که شرکت گوگل سعی دارد تا ابتدا ویژگی‌های جدید را مورد آزمایش قرار دهد.

دانلود Chrome Dev 85.0.4183.38 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Calendar 2021.29.1-388401647 - برنامه تقویم گوگل

اگر شما به دنبال ملاقات با فرد خاصی هستید، قاعدتا باید زمان کافی برای ملاقات را داشته باشید. برای این کار معمولات تقویم خود را جستجو کرده تا وقت خالی خود را پیدا کنید و آن را به مخاطب خود پیشنهاد دهید. این کار ساده‌ای است، اما می‌تواند ساده‌تر باشد. نرم افزار Google Calendar برنامه رسمی تقویم گوگل است که با استفاده از آن می توانید زمان خود را مدیریت کنید. شما می‌توانيد با استفاده از این نرم افزار يک رويداد را به تقويم گوگل خود اضافه کنيد و آن را با دوستان به اشتراک بگذاريد.

دانلود  Google Calendar؛ برنامه ریزی و تقویم قدرتمند با گوگل کلندر


دانلود CandyCons Unwrapped 9.5 – آیکون پک زیبا با رنگ‌‌های متریال

داشتن رابط کاربری جذاب یکی از مواردی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن توجه می‌کنند. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب هستند که بتوانند از خستگی کاربر جلوگیری کنند.

برنامه CandyCons Unwrapped یکی از نرم افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید. در این برنامه شما می‌توانید به راحتی به تعداد بسیاری از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب دسترسی داشته باشید.

با دانلود این برنامه می‌توانید محیط دستگاه خود را تغییر داده و چیزی را خلق کنید که دوست دارید. از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره کرد.

دانلود CandyCons Unwrapped
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود فتوشاپ اکسپرس اندروید Adobe Photoshop Express Full 7.6.878

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تلفن‌های همراه در دنیای امروز عکس‌برداری است. به قدری این مسئله برای بعضی از کاربران مهم است که حاضر هستند گوشی آن‌ها از لحاظ سخت‌افزاری پایین باشد اما دوربین خوبی داشته باشد. به همین دلیل در این میان نرم افزارهای زیادی ساخته شده‌اند که روی بهتر کردن کیفیت و عملکرد دوربین تمرکز دارند.

علاوه بر این، ویرایش تصاویر نیز به یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران فضای مجازی مبدل شده است به قدری که کمتر مواقعی وجود دارد که فردی تصویر ویرایش نشده خود را به اشتراک بگذارد.

نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد، می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome: Fast & Secure 92.0.4515.131

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.


دانلود نسخه جدید برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.


دانلود موزیک پلیر زیبا و کامل اندروید Music Player – Mp3 Player 3.8.0

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Music Player یکی از آن‌ها است و این برنامه طرفداران بسیاری خوبی را کسب کرده است.

شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید. چند مورد از ویژگی‌های این موزیک پلیر در ادامه آورده شده است.

دانلود Pro Mp3 player – Qamp

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 199.0.0.0.100

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram  2

دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser fast & private 90.1.3

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Browser

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Samsung Internet Browser 14.2.3.14 - برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ

جستجو در فضای مجازی و وبگردی در گوشی های هوشمند بسیار لذت بخش است. اما برای این کار مرورگری قدرتمند لازم است.
 
بسیاری از کاربران با مرورگرهای فایرفاکس و کروم آشنایی دارند، اما مرورگر Samsung Internet Browser یکی از مرورگرهایی است که خیلی زود جای خودش را بین کاربران گوشی های هوشمند باز کرد و با سر عت بالایی که در مرور صفحات وب ارائه می‌دهد توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند.
 
دانلود Samsung Internet Browser 6.0.02.0 برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.